Hoşgeldiniz   brazzers porno

Prof. Dr. Şaban Şimşek… 13 Ekim 2018 Cumartesi İmza Günü …

09 Ekim 2018

Prof. Dr. Şaban Şimşek… 13 Ekim 2018 Cumartesi İmza Günü …




“Olmadı be REİS – KÜLLİYE 53”  

Prof. Dr. Şaban Şimşek 13 Ekim 2018 Cumartesi İmza Günü için BURSA’DA 

Türkiye’nin hatta dünyanın sayılı göz hekimlerinden, sağlık alanında ilkleri başarmış, bir çok üniversitede aktif görev üstlenmiş Prof. Dr. Şaban Şimşek, Sayın Cumhurbaşkanımız Recep Tayyip Erdoğan’ın görevlendirmesiyle önceki yılda RTEÜ Tıp Fakültesi Dekanı olarak Rize’de görev yaptı. Doğduğu topraklara bir anlamda borcunu da ödeme fırsatını yakaladığı Rize’deki vekaleten yürüttüğü görevinde statükoyu aşıp Cumhurbaşkanımızın adını taşıyan üniversitede daha sağlıklı eğitim ortamı sağlanması konusunda ki öncü girişimlerini tamamlayamadan Kartal Lütfü Kırdar EA Hastanesi Göz Kliğinin başına dönen sevgili dostum, hemşerim, değerli hocam bu süre de yeni kitabı “Olmadı Be Reis, Külliye 53” ü kaleme aldı. 


Şaban Şimşek hoca “Olmadı Be Reis, Külliye 53” kitabı baskıdan çıkar çıkmaz iki hafta önce Rize’de düzenlenen imza gününde okurlarıyla, hemşerileriyle buluşmasını sağladı. Hocamız bu hafta sonu da, “Ben bu kitabı yazmakla Rize’mize, milletimize ve ülkemize karşı vazifemi layıkıyla yaptığımı düşünüyorum. Gerisi vatandaşımıza kalmış artık. Bu memlekette, sahada ne oluyor? diye merak eden, duyarlı vatandaşları, bütün dostlarımı ve hemşerilerimi Bursa’da ki imza ve sohbet saatimize bekliyorum” diyerek Bursa Rizeliler Derneğindeki imza gününe davet ediyor. 

Muhtemelen hafta sonu Rize’de olacağım ama Bursa ve çevresinde ki dostlara Prof. Dr. Şaban Şimşek’in “Bursa Orhangazi, Haşim İşcan Caddesi, Gül Sokak Numara 8’de ki  (Abdal Simit Fırını yanı) Bursa Rizeliler Derneği” de ki imza gününü değerlendirmelerini öneriyorum. 


Recep Ali Aksoylu 

 

Paylaş
797 Kez Görüntülendi
Etiketler: , , ,
Yorumunuz
Konu hakkındaki görüşleriniz nelerdir?

Prof. Dr. Şaban Şimşek… 13 Ekim 2018 Cumartesi İmza Günü … için 8 Yorum

  1. Faruk Genç dedi ki:

    kitabın ismi müthiş güzel

  2. ??? dedi ki:

    Makul yorumları neden yayınlamıyorsunuz? O zaman böyle bir sütun niçin açtınız?

  3. Rizeli dedi ki:

    Karadeniz lahanası Hocamızı bir zahmet araştırıp başarılarını görebilse, okuyabilse, duyabilse. İşkembeden atmazdı.
    İnsanların eleştirmekten kolay bir şey yok. Biz Türk insanı zaten birazda araştırmacı olmadığımızdan bu sıkıntılar yaşanıyor.
    Hocamıza sonsuz başarılar diliyorum.
    O bir altın gibidir. Çamura düşse de özelliğinden hiç bir şey kaybetmez.

  4. Tarık Büyük dedi ki:

    helal olsun sana hocam, biz hep mutlak itaatten kaybettik

  5. Ömer ŞAHİN dedi ki:

    HOCA KABAHAT SENİ BURDAN GÖNDERENLERİN DEĞİL ONLARA ÇANAK TUTANLARIN YANİ SES ÇIKARMAYANLARIN

  6. Süleyman DEMİR dedi ki:

    ŞABAN HOCAYI BURDAN GÖNDERENLER RİZENİNN DAĞINIKLIĞINDAN İSTİFADE ETTİLER VE PUNDUNA GETİRİP HOCAYI YEDİLER. İŞİN ACI TARAFI YERLİ RİZELİLERİN BUNA ÇANAK TUTMASIDIR, GERÇEKTEN YAZIK OLUYOR RİZEYE……..

  7. Veli Güneş dedi ki:

    “Sayın Cumhurbaşkanımız Recep Tayyip Erdoğan’ın görevlendirmesiyle önceki yılda RTEÜ Tıp Fakültesi Dekanı olarak Rize’de görev yaptı. Doğduğu topraklara bir anlamda borcunu da ödeme fırsatını yakaladığı Rize’deki vekaleten yürüttüğü görevinde statükoyu aşıp Cumhurbaşkanımızın adını taşıyan üniversitede daha sağlıklı eğitim ortamı sağlanması konusunda ki öncü girişimlerini tamamlayamadan Kartal Lütfü Kırdar EA Hastanesi Göz Kliğinin başına dönen sevgili dostum”

    Yani bu satırlar bu ülkenin Cumhurbaşkanına hakaret değil de nedir? Bu kişiyi atayan sayın Cumhurbaşkanımız ama görevden alan, sayın Cumhurbaşkanına rağmen başkaları öyle mi? Bu akıl tutulmasından vazgeçin artık!

  8. karadeniz dedi ki:

    Türkiye’nin hatta dünyanın sayılı göz hekimlerinden, sağlık alanında ilkleri başarmış diye başlayan yazı.peki sağlık alanında hangi ilki yapmış?öğrenebilirmiyim.dünyada sayılı sıralaması nerde var mı?gerçekten iyi bir hekim olabilir de bu abartma neden?




EN ÇOK OKUNAN HABERLER

Sitede yayınlanan yazılar ve yorumlardan yazarları sorumludur. Yayınlanan yorumlardan www.rizeninsesi.net sorumlu tutulamaz. ) Sitedeki tüm harici linkler ayrı bir sayfada açılır. Sitemizde yayınlanan haber, köşe yazıları ve fotoğraflar izin alınmaksızın kaynak gösterilse dahi, herhangi bir ortamda kullanılamaz ve yayınlanamaz.
Reklamı Gizle