TEK GAYEMİZ RİZE’YE HİZMET

Siyaset 30.09.2020 - 15:20, Güncelleme: 02.12.2022 - 09:38 1495+ kez okundu.

Ak Parti Rize Milletvekili ve Genel Merkez Teşkilat Başkan Yardımcısı Muhammed AVCI; TEK GAYEMİZ RİZE’YE HİZMET DEVAMINDA HALKIMIZIN DUASINI ALMAKTIR Ak Parti Rize Milletvekili Muhammed AVCI, serbest gazeteci yazar Bayram Ali Kavalcı’ya konuştu. Rize Milletvekili AVCI; “Biz siyasetçiler yaşadığımız bu cennet şehrimize hizmet vermeye devam ediyoruz. Ülkemizin en huzurlu şehirlerinden olan ve şehrimizin azalan sorunları en aza indirmek için ortak akıl ve kolektif dayanışmayla her şey ülkemiz ve Rize’miz için diyerek çalışıyoruz. Hep birlikte Türkiye'yi ve beraberinde Rize’mizi 2023 hedeflerine ulaştırmak için yine hep birlikte daha da çok çalışmaya devam edeceğiz.” dedi.    Ak Parti Rize Milletvekili ve Genel Merkeze Teşkilat Başkan Yardımcısı Muhammed AVCI,  “Koronavirüs pandemisi dolayısıyla  ara verdiğimiz 7. Olağan Kongre sürecimizde İlçe kongrelerimizi iki ilçemiz dışında tamamlamış olduk. İnşallah haftaya da bu ilçelerimizi tamamlayacağız. Genel Merkez Teşkilat görevim ve sorumlu olduğumuz illerde yoğun bir mesai içinde çalıştık. TBMM tatildeydi ama bizler tatil yapmadık. Hep çalıştık ve bu çalışmalarımız bizlere tatil gibi geldi. TBMM Meclis İç Tüzüğü uyarınca 27'nci Dönem 4'üncü Yasama yılı açılışı bugün başlamış olacak.  Bizlere meclis çalışmalarımız dışında yine Rize’ye koşacağız hemşerilerimizle, ilgili birim yöneticileriyle bir araya gelerek Rize’mize hizmette kaldığımız yerden devam edeceğiz.  Bu zamana kadar olduğu gibi, sonbahar, kış, yağmur, çamur, kar, fırtına demeden bir ayağımız Ankara’da diğer ayağımız Rize’de çalışmalarımızı yoğun bir tempo içerisinde sürdürmeye devam edeceğiz. Türkiye’nin içinde, dışında ve yakın komşu ülkelerde savaş dahil yoğun bir ülke gündemimiz var. Bir yandan da partimizin görüşleri ve kararları doğrultusunda mecliste devam edecek olan bu yoğun gündem çalışmalarımızı sürdüreceğiz. Seçildiğimiz günden bu yana, diğer kıymetli Milletvekili büyüklerimle ve Rize teşkilatlarımızla, ilgili bakanlıklarımızla, şehrimizdeki güzide kurum ve kuruluşlarımızla, STK’larla, muhtarlarımızla, halkımızla hep birlikte, yılmadan ve yorulmadan vaktinde yapımını tamamlanıp, halkımızın ve şehrimizin her tarafına hizmet vermeye başlayan proje ve yatırmalarımızda elde ettiğimiz başarılar bizleri en çok mutlu eden ve sevindiren çalışmalardır. TBMM’nin tatili süresince ilimiz merkezinde ve tüm ilçelerimizde gece, gündüz mefhumu gözetmeksizin, esnafımız, mahalle ve köylerimiz, belde ve ilçelerimiz, bu mevsimde insan yoğunluğunun bulunduğu yaylalarımızı ziyaret ederek vatandaşlarımızla buluştuk.  Muhtarlarımızı, vatandaşlarımızı, diğer farklı siyası görüşteki insanlarımızı dinledik, birlikte çay içtik. Tabii ki MMY (Maske, mesafe ve temizlik üçgenine çok riayet ettik)  Her yaştan, bay, bayan, genç, yaşlı, öğrenci vs. konumunda kıymetli vatandaşlarımızın, görüş, öneri ve taleplerini kendilerinden dinleme imkânını elde ettik. Çok önemli ve öncelikli, yapıcı ve faydalı görüşlerini not aldık. Kısa vadede çözüme kavuşacak olanları ilgililere anında ilettik. Sorunları yerine tespit etme imkanımız oldu. Malumunuz merkezi hükümet yatırımlarımızın en önemlilerinden olan Havalimanı çalışmaları son sürat devam ediyor. Şu anda terminal binası şekillenmeye başlandı. Havalimanı gibi devasa bir yatırımı gerçekleştiriyoruz. Pist uzunluğunu tamamladık. Terminal binasının yapımına da başladık. Çalışmalar tüm hızıyla devam ediyor. Ayder dönüşüm projesi bizim en önemli projelerimizden bir tanesi. Biz Rize’yi iki ana aks üzerinde oturtmayı planlıyoruz. 1.si bir ticari ve lojistik merkez oluşturmamız lazım. Bir taraftan da bölgeyi en önemli turizm merkezlerinden biri haline gelmemiz lazım. Bunun en önemli ayağı ise havalimanıydı. Havalimanı inşaatı da büyük bir hızla devam diyor. Diğer yandan  Ayder’deki kötü yapılaşmayı dönüştürüyoruz. Sadece bin 500 araçlık otopark projesine yapılan masraf 300 milyon TL civarında. Diğer yandan Ayder’in merkezinde kaplıcanın bulunduğu yerde butik bir otel oluşturuluyor. Mevcut plana uymayan otellerin başka bölgeye taşınması ve bu şekilde dönüşümün sağlanması gerçekleştirilecek. ”dedi. Rize Milletvekili Muhammed AVCI, “Diğer taraftan malumunuz ülkemizin en uzun ve dünyanın de en büyük üçüncü Ovit tünelini hizmete açtık. O nedenle bu önemli İkizdere vadimizde örnek bir turizm köyü oluşturmak istiyoruz. Orası da Ayder kadar değerli bir yer. Çok önemli bir zenginliğe sahip. Lojistik merkez 2023 yılında tamamlanmış olacak. Rize’nin önemli bir taşımacılık merkezi olması adına önemli bir adımı atmış durumdayız. Şehir Hastanesini ihaleye çıkarıyoruz. Yakın bir zamanda ihalemizi gerçekleştirmiş olacağız. Salarha tünelinde ışık göründü törenini gerçekleştirdik. Tüpün bir tanesini bu yılsonunda açacağız. Önümüzdeki yılın ortalarında Salarha tünelinin tamamını açmış olacağız. Salarha duble yolunun ihalesini gerçekleştirdik. Salarha’dan Muradiye bölgesine kadar bir çift yol yapacağız. Kayak merkezi ile ilgili adımlarımızı atmaya başlıyoruz. Turizm çeşitliliğini oluşturmamız lazım. Kayak merkezi de en önemli gündemlerimizden bir tanesi. Bununda ihalesini çok  yakın bir zamanda gerçekleştireceğiz. Hemşin’de yapılan yatırımları incelemek üzere arkadaşlarımızla bir araya geldik. Hem karayolları yatırımlarımızı hem de kentsel dönüşüm yatırımlarımızı bizzat gidip yerinde inceledik. Özellikle Hemşin geçişiyle ilgili uzunca bir zamandır yaptığımız bir çalışma var. O çalışmanın nihai halini görmek istedik ve şantiyeden bilgiler aldık. Hemen akabinde de uzun yıllarıdır uğraş verdiğimiz Hemşin kentsel dönüşümünün son durumunu inceledik. Hemşin’e her gelişimizde yeni bir çehre ile karşılaşıyoruz. Hemşin’deki değişimi ve dönüşümü görüyoruz. 1 yıl sonra Hemşin’e geldiğimizde buranın çehresi tam anlamıyla değişmiş olacak. Özellikle mimari anlamda buranın dokusuna ve doğasına uygun dış cephe yapımıyla ilgili özel bir gayret gösterdik. Binalarımız tamamlandı. Binalarımızın dış cephesini de doğal ahşapla kaplıyoruz. Dolayısıyla yakın bir zamanda Hemşin Rize’nin, Karadeniz Bölgesi’nin ve Türkiye’nin en önemli turizm destinasyonlarından birisi haline gelecek buna inanıyoruz. Çok yakın bir zamanda da bizim en önemli projelerimizden olan Hemşin- Çamlıhemşin bağlantı yolunun proje çalışmasını tamamlamıştık. İhale edilmesiyle ilgili çalışmaya başlayacağız. Hemşin tamda hayal ettiğimiz gibi asli hüviyetine kavuşma noktasında önemli bir mesafe kat etmiş durumda 1-2 yıl içinde bu çalışmaları nihayete erdirerek Hemşin ilçemizin kentsel dönüşümünü gerçekleştirmiş olacağız. Rize genelinde ve tüm İlçelerimizde önemli işler yapıyoruz. Pazar’da iki konumuz var bunlardan bir tanesi kentsel dönüşüm. Özellikle sahil bandındaki binaları bir kentsel dönüşüme tabi tutmak istiyoruz. Bununla ilgili TOKİ Başkanlığının yaptığı bir çalışma var. Bu projenin takibini gerçekleştiriyoruz. Yine en önemli hususlardan bir tanesi sahil yolunun, özellikle tünelin çıkışından itibaren daha düzgün bir şekilde yol alabilmesi için düz bir hat oluşturup yolu daha konforlu hale getirmek istiyoruz. Bu vesile ile Pazar sahilinde de bir yer kazanmış olacağız. Burada bu önemli çalışmaların takipçisi olmaya çalışıyoruz.” dedi.

TEK GAYEMİZ RİZE’YE HİZMET DEVAMINDA HALKIMIZIN DUASINI ALMAKTIR

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve rizeninsesi.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.